2 dagen Mysore. - Reisverslag uit Narasimharaja Puram, India van QwenLeviFritsUrsula - WaarBenJij.nu 2 dagen Mysore. - Reisverslag uit Narasimharaja Puram, India van QwenLeviFritsUrsula - WaarBenJij.nu

2 dagen Mysore.

Blijf op de hoogte en volg QwenLeviFritsUrsula

18 Juli 2014 | India, Narasimharaja Puram

We hebben gisterochtend even een teleurstelling moeten verwerken want nadat we vroeg op waren gestaan en 3 uur gereden hadden bleken we niet de rivier over te mogen door héél hoog water en dus konden we niet bij het olifantenkamp komen.. We zijn druk in de weer om met het agentschap te kijken naar een mogelijkheid om wel een olifantenkamp te kunnen bezoeken, dus afwachten! Verder hebben we fantastische dingen gezien; een tibetaans klooster, een markt bezocht, riksaw gereden (Jaja, Levi & Ik achter het stuur..) Gelukkig valt het toch niet op; ze rijden hier allemaal als idioten. We komen ogen te kort om alles te kunnen zien en op ons in te laten werken. Verder zijn wij zelf ook een bezienswaardigheid; hele fotoshoots gehad & verder worden we nagekeken. Vandaag een tocht gemaakt naar de top van de Chamundi Hill met 1010 traptreden en veel drukte; de hele stad want het is een festivaldag! Daarna zijn we naar het Paleis van Mysore geweest en daar stonden 4 olifanten van de Maharadja! Selfie van de dag dus! We eten hier vegetarisch, dat doen de meesten hier ook. Het is prima en het smaakt lekker! Morgen op weg naar Wyanad!

• 19 Juli 2014 - 00:12

Liek:

Top om te lezen dat jullie zo genieten van de India reis!
    Een olifantenkamp gaat vast nog wel lukken!!

X

• 19 Juli 2014 - 08:38

Miran:

Leuk om zo op de hoogte te blijven en de selfie van de olifant is erg leuk qwen.

• 19 Juli 2014 - 11:45

Connie:

Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. en dat jullie zulke mooie dingen zien.
    Dat vegetarisch eten lijkt me ook wel wat. Heel veel genieten verder!

• 20 Juli 2014 - 09:28

Femke:

Leuk om jullie zo te volgen...
    En nog gelukt om een olifantenbezoek in te plannen?
    Wat een fantastische reis moet dit zijn en worden....

knuffel van ons allemaal!